Çarşamba, Eylül 27, 2006

Uçak Bileti

Malum bugünlerin en sıcak konusu Amerika yolculuğu. Vizemizi aldıktan sonra THY'den pahalı pahalı rezerve ettirdiğim rezervasyonu iptal ettirerek gerçek bilet arayışına girdim. Aklıma ilk olarak ODTÜ kampüste bulunan Asterya geldi, hani konukevine varmadan solda. Karşıma çıkan beyfendi şahıs benim derdimi dinledikten sonra telefonlarımı, e-postalarımı alıp hemen döneceğini söyleyip köşeyi dönünce kayboldu. Bir gün iki gün ses yok.. Tabi benim frenler gıcırdamaya başladı. Telefon üzerine telefon, yok meşgül yok telefonda. Ümidi kestim, Atılım'dan konferansa giderken bir arkadaş kullanış bu firmayı hemen aradım. Tuba diye süppper bir insan çıktı. Şimdi firmanın adı TCI NOVIN Havacılık 466 30 00. Reklam da yapıyorum bu arada. Kızcağız, gün boyu beni meyil bombardımanına tuttu. Ankara'dan çıkarsak ne olur ? Istanbul'dan çıkarsak ne olur ? Austin'e mi varsak daha iyi yoksa Dallas veya Houston nasıl ? Bir sürü bir sürü opsiyon. Ben tabi sevindirik. Ablam ise ısrarla Asterya diyor. Kalktım gittim bir öğle arasında, elektrikleri kesik. Peki dedim ve derdimi anlattım bana geri cevap verme zahmetinde bulunmayan beyfendiyi anlattım. Herkes biliyor galiba marifetini. Bir bayan arkadaş yardımcı olmaya çalıştı, ben bir uçuş sordum bana biz zaten size bir defa rezerve ettik, başka opsiyon sunamayız demez mi ? Kocaman, kalın bir çizgi çektik üzerine ve kimseye tavsiye etmiyoruz. Bugün biletlerimi almaya gidiyorum. Tuba hanımı göreceğim diye düşünüyordum ama bugün izinliymiş kendisi, Deniz hanım bana yardımcı olacak. Çok sevinçliyim çok... İşini iyi yapan veya yapmaya çalışan kişilerle çalışmayı, iletişimde olmayı valla seviyorum.

Limon Çiçeği

1 yorum:

banushka dedi ki...

Asterya benim sahibi oldugum firma ve okuduklarım ile başımdan aşağı kaynar sular döküldü, çok utandım :(

Hizmet sektoründe çalışan kişilerin önemi büyük... Vakıf şirketi zihniyetinden kurtulma sürecimiz oldukça sancılı olmuştu. Neyse ki o yıldan bu yana yeni çalışma arkadaşlarımız ile ekibimiz güçlendi. Biz yöneticiler olarak bu tip yorumları göremezsek ise iyileştirme yapabilme şansını yitiriyoruz. Keşke bu yorumunuzu daha önce okuma şansın olsaydı.

Çok geç ama kendimizi affettirebilmeyi dilerdim...