Cuma, Eylül 22, 2006

Botlarım

Sonbahar hoşgeldin Ankara'ya. Ne güzelde yağmurlarınla geldin.

2006-2007 kış sezonu ile 5. yılına girdi botlarım. Ben onları tamamen tesadüf eseri çok ucuz bir fiyata aldım ve 4 yıl boyunca neredeyse ayağımdan çıkarmadım. Çok rahat olmalarının yanında dağa, yamaca ve şehir içine uygun görünüşü de var. Dün şortla evde gezerken markete inmem gerekti, üzerime hırka ayağıma botu geçirip indim. Giderken botlarıma bakıp bakıp (pantolon biraz kapatıyormuş) "ne güzeller, ne güzeller!" diye geçirdim içimden. Hem özlemişim botlarımı hemde kapri veya şort ile bot giymeyi. 4 yılda bana dayanmasının yanında sadece geçen sene biraz terleme sorunu ile karşılaştım. Onu da arka arkaya günlerde giymeyerek çözdüm. Bu sene yine bunlardan almak için internete talim edeceğim. Umarım bulurum, aynısından.

Normalde sevmem böyle sürekli aynı şeyler olmasını aslına ama biraz huy değiştirme galiba, biraz bir şeylere özdeşleşme isteği, her ne ise aynısından istiyorum işte.

Sabah bu yazıyı yazarken şortun altında duran botlarımı çekmek idi niyet ama fotoğraf makinesinin pilleri bitince başka sefere kaldı. Ve inetnetten buldum bir foto, daha kötüsü ecco'nun sayfasında da aynı model yok :(((


Ben aynısından istiyorum !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hiç yorum yok: