Pazartesi, Eylül 11, 2006

Bu haftasonu

Nasıl geçti bende bilmiyorum. Bildiğim veya bildirildiğim tek şey geçmiş olduğu.

Güzel bir haber ile başladık. Annem bir kere daha büyük hala oldu. Bende ikinci uzaklıktan hala. Bu durumda 7. ikinci dereceden yeğen oluyor. Pek güzel bir oğlan çocuğuymuş. Analı babalı, sağlıklı ve hayırlı olur herkese umarım.

Eve giderken arkamdaki iki genç kız sadece telefonlardan bahsettiler. Hani benim alırken üzerinde durduğum bütün ayrıntıyı o kadar detaylı biliyorlar ki. Paraları olsa hepsini elden geçirmiş olurlardı kesin. Gerçi bir öğrenci için yeterince değiştirme yaşamışlar.

Onları dinlerken acaba insanların telefon değiştirme motifleri ile kişiliklerinin hangi bölümü benzerlik gösterir diye düşündüm. Giyim alışkanlığı, yemek alışkanlığı, okuma, gezme, sevgili, aşk, temizlik ... Valla bilemedim.

Benim bundan önce bir telefonum oldu. 4.5 yılkendisi bana ben ona iyi bakmaya çalıştım. Artık yeni pilleri bile kabul etmeyince emeklilik zamanı dedim. Sonra yenisini düşünürken de biraz araştırma, radyosu olan bol hafızalı, destek alabileceğim bir telefonu alıverdim. Şimdi o bana ben ona iyi bakmaya çalışıyorum ve değiştirmeyi de öyle kolay kolay düşünmiyorum.

Bu konuşmadan sonra emekli telefonumu çıkardım şarja koydum. Belki çalışır ve nostaljik olur dedim.

Süheyla

Hiç yorum yok: