Salı, Ağustos 29, 2006

Beyaz Gelincik Başlasın Artık..

Geçen yıl ATVnin en guzel dizilerinden birisiydi. Benim pazartesi dart macim olmasina ragmen, bir sekilde tekrarindan hafta ici dizi fragmanlarindan tekrar ettigim dizi simdi gece yarisi tekrar ediyor. Bende elimden geldigince izliyorum. Beni o dizide icine ceken bir seyler var. Belki cocuklukta, genclikte ayni senaryolara sahip turk filmleri ile buyudugumuzden, bu dizi de bana ona benzer bir tat veriyor. Kendimi aglamak uzere buldugum cok zaman oluyor. Ya da onlari sokakta gorsem, filmdeki adlari ile `ne yapiyorsun leynn` diyesim gelir. Sanki bizim oturma odasinda hep beraber yasiyoruz o hikayeyi. Bazen karakterin biri oluyorum, bazen karakterlerin hepsi...

Genelde kizlari boyle dizilere bir aktris ceker baglar, ben Aliye`yi bile buyuk saadakat ile Deniz olmasa da seyredecek biri oldugum icin kendimi ayni kefeye koyamadim. O zaman neydi dedim, beni boyle cekip icine gercekmis gibi yasatan ? Diziyi tekrar seyrederken buldum, ben dizideki dort erkek karakterin hepsinden bir parca istiyorum. Ama dusunulenin aksine Omer`den cok degil Mustafa`dan cok istiyorum. Bu da benim ask tarafimin agir bastigini gosteriyor. Omerin ise bir cok hali bana ters bile, karizma olayi haric :) Kendini cok bilen tavirlari, surekli duvarlar koymasi, yonetme tutkusu, hakim olma arzusu ... Bunun yaninda Mustafa`nin kitapsiz, hesapsiz sevgisi ... Biraz da memleket havasi var tabi, karakterler de bu anlamda cok uymus.

Tekrar baslasin artik, ama bu sene lutfen mac gunu ile ayni gun olmasin :)

Limin Cicegi

Hiç yorum yok: