Pazartesi, Ağustos 14, 2006

Bu hafta

İnanılmaz sıcak bir haftasonu. Nasıl geçti anlamadım. Pelte şeklinde yataktan kalkmadım. Ayakta olduğum tek zamanlar gece geç saatler ve sabah erken saatleri. Arada sıra annem dürtüp birşeyler yemeye zorlamasa parmağımı kıpırdatmadan yatabilirdim. Neyseki hayalini kurmak istediğim güzel şeyler vardı da, yatarken çok fazla canım sıkılmadı. Şanslıyım yine ..

Bu cumartesi meteor yağmuru var dediler. Biz arkadaşlarla, neyseki, bahçeli bir mekanda otururken gözlerim sürekliyukarı kaydı, acaba bir tanesini tuttururumda herşey daha güzel olur mu dedim. Ama göremedim. Son umut, gece yatağımın başucuna bakarken (malum sıcakta yatağım pencerenin içinde) birşeyler göremeden uyudum. Ama uyumadan az önce şöyle düşündüğümü hatırlıyorum. Olmuş gibi tam olarak hayal eder ve yaşarsam aslında olmuştur. Bu düşünce ile yıldızlar kaydırayım derken havai fişek görünümlü bir arka arkasına yıldız kayması yaşadım. Bu olayı Spor Performansını artırma çalışmalarında okumuş ve yapmıştım. Sonra yeni başladığım İngilizce Konuşma sınıfı hocamızda aynı şeyi anlatınca, hayatımın her köşesinde denemeye karar verdim. Özellikle yemek yeme konusunda, belki böylece sürekli yemek yeme isteğim olmaz :) bir kaç fazla kilodanda kurtulurum :)

Gelelim hocamiza, hocamiz avusturalyalı, atış koçuymus kendisi. Karısı Türk oldugu icin gelmişler buraya ve kendisi ingilizce öğretmenliğine başlamış. Sınıf beni pk memnun etmedi ama bir kere yazılmış olduk. Artık bir ay devam edeceğim ama seviyemde iyileşme hissetmez isem bu kadar ile kalırım.

Deniz zamanım geldi, kum güneş zamanım.. yetti artık haftasonu yapıyorum bir organizasyon ve gidiyorum valla.. deniz istiyorum deniz..

Limonata (bu sıcakta çiçek olmaz diye çiçel yerine limonata oldum :)

1 yorum:

Mr_TD dedi ki...

yıldız yagmurunu şahsen ben de yakında takip ettim,valla 7-8 tanesini yakalım ama pek yagmur gıbı degildi,hafif atıştırdı diyim :)

slmlar
TD