Salı, Ağustos 15, 2006

Bu Şarkı Çarptı Beni

Yine sabah erken kalkma ritüellerinden birini yaptım. 5:15'de ayaktaydım. Tek fark vardı. Ortam kapıları kapatamayacağım kadar sıcak, annem bütün gece uyuyamamış biraz hassas. Hal böyle olunca sessiz sessiz evde dolandım. Sonra kulaklık ile radyo dinledim. Ve bu şarkı beni çarptı. İlk iş gelip indirdim ve dinliyorum. Sözleri ile şöyle :

Kaç zamandır med cezir sandım
Görmeyince seni silinir sandım
Hapsolunca gözlerine
Allahım nasıl nasıl nasıl nasıl
Nasıl da yandım
Bir kaç efe ve bir iskele
Sevdan olta bana hadi rastgele
Bende yerin dolmamış hala
İşte ben asıl asıl asıl asıl
O zaman yandım

gam çalar savurur koparıp aşktan
kalmadı farkım hiç kuru yapraktan
ne sefa ne vefa istemem versin
her nefes dilerim seni ben haktan

Senden kaçmam gerek
Seni aşmam gerek
Nerde bende seni silecek yürek
Seni aşmam gerek
Senden geçmem yürek
Nerde bende seni silecek yürek

Soz: henuz bulamadim

Hiç yorum yok: