Cuma, Ağustos 11, 2006

Kafein krizim geçti. Geçmeden önce birşeyler yaptı tabiki.
Deniz ve kardeşi bana geleceklerdi. Tatilden dönmüşler, kapkara olmuşlar, yüzmüşler ve gelirkende Şirince'ye uğramışlar. Uğradıklarında beni arayıp meyveli şarapta tercihi mi sormuşlardı. Vişne demiştim. Onlarda bana vişne, hep beraber içmek içinde vişne ve kara dut almışlar.

Arkadaşlarım gelirde ben tarif denemesi yapmaz mıyım ? Hemen yaptım. Dr.Oetker'ın muffinlerinden alırken kafein krizi kendisini gösterdi ve kakaolu muffin aldım. Aldım, yaptım. Fotoları limon çiçeği tariflerden görebilirsiniz. Gel görki kızlar pek muffin yemeyince bana kaldı. Bugün itibarı ile hepsi bitti :))

Gelelim meyveli şaraplara. Soğuk içilmeleri gerekiyor, ben buz attım hızlı soğutma için pek bir şeye benzemedi. Zaten birincileri bitirene kadar soğumuştu. Konuştuk uzun uzun ... sabah erken kalkma seanslarına tekrar başaldığım için 12'de benim gözler kapanıyordu ve kapandı.

Sabah kalktığımda farkettim ki, Selma'ya gönderilecek biskuviler yapılmadı. Akşam pişirmem gerekse bile hamuru yapıp dolapta en az 2 saat saklamam gerek. Sabah iki ara bir derede yaptım hamuru. Bu konunun detaylarını ise yine tariflerde yazdım.

Bugün itibari ile Amerikan Derneği konuşma kurslarına başlıyorum. Yurtdışında iş hayali kurmak ile olmuyor, ingilizceyi geliştirmek ve hatta başka diller öğrenemem gerek. Bakalım ne kadar işe yarayacak ?

Dolu bir haftasonu beni bekliyor. Önem verdiğim her konuda birşeyler yapacağım.
sağlık, aile, arkadaş, spor

Hadi guzel bir haftasonu gecirin !

Hiç yorum yok: