Perşembe, Ekim 05, 2006

Ve tatil...

Evet tatilime bir gün kaldı. Biraz heyecan var tabi. Tekrar yollarda olma fikri, hafif soğuk aralarda çay bardağına sarılmak, camdan hem dışarıyı hemde ışık ile yansıyan içeri görme fikri beni heyecanlandırıyor.

Bu sefer bilmediğim bir tür yolculuk olacak ve sonunda bikinim ile denize atlayacağım bir deniz olmayacak. Bu sefer uzun bir uöak yolculuğu ve ardında ablam-eniştem var üzerine atlayacağım.

Uzun uzun sohbetlerin olacağını düşündüğüm, yeni yeni planların yapılacağı, yeni yeni insanları göreceğim, yeni yeni yerleri göreceğim, yeni tatlar, yeni sokaklar, yeni ışıklar ... Ben yine herşeyi hafızamda tutmak için o hatırlama egzersizlerinden yapıyor olacağım. Herşeyi unutmayayım derken genel resmi yine kaçıracağım. Bu sefer bir de Amerika Güncesi tutacağım, yolda, orada, herzaman bir kaç satır yazacağım içerisine ... Yıllar sonra okurken bakalım neler hissedeceğim. Tabi bunları yıllar sonra ne hissederim diye yaşamıyorum, öyle anlama sakın.

Hafif boğazım ağrıyor, hereyi kansızlığıma veriyorum. Ekim başında gel, tedaviye başlayalım diyen doktoruma ulaşamadım. Başka doktorda gezmedim. Hali ile halsiz bir tatil yapıyor olabilirim, ama vitaminleri düzenli alırsam belki biraz toparlarım.

Ama dönünce bomba gibi olacağım, her tatil dönüşünde yeni kararlar alınmış ve uygulamaya hazır olurum. Enerjim tam olur, hiç daha çok olsun hep yatalım diye şikayet etmem. İyi olurum yani. Hem geri geldiğimde dart ligi de başlamış olacak, off ne heyecanlı bir yıl olacak .

Amma velakin önce tatil :))

Bana iyi tatiller, size her ne yapıyorsanız kolay gelsin

Görüşmek üzere

Limon Çiçeği

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Güle güle, iyi tatiller. Günceden birkaç sayfayı buradan da okuruz belki, ha?

Oktay dedi ki...

iyi yolculuklar, iyi tatiller...