Pazar, Ekim 15, 2006

Texas- Austin 2 (Sali-Carsamba)

Ikinci gun uyandigimizda yagmurlu oldugunu gormek pek hosuma gitmedi. yagmur yaginca daha da nemli bir ortam oluyor. Neyseki sicaklik cok yukselmedigi icin nemi her yerimde hissetmedim. Bu mevsim buranin en guzel zamaniymis.



Yine spor, yemek, market alisverisi, yeni yeni meyveler-sebzeler, ortaliktaki yemek kitaplarini uzun uzun inceledim.

Carsamba gunu gunesli bir gune uyandik. Murat ile beraber Kayak yapmaya gittik. Kar yok tabi :) Bende merak ediyorum, bu kayak nasil birsey ? Irmakda sisirdigimiz bot ile uzun uzun bir gezinti yaptik. Gunes yukselmeye baslayinca, sicak olmaya baslayinca geri geldik. Nehrin iki kiyisi bol yesilli, dogal hayatin korundugu bir ortam. Sag tarafta universitenin biyoloji bolumu, sol taraf ise daha yukse ve kartal yuvalarinin oldgu yerler. Kartal yuvasi burada cok parasi olan kisilerin malikaneleri, gercekten kocaman evler ve cevresi tamamen dogal hayat. Bu amcalar IT zenginilermis, toprak zengini diye dusundugumu belirttim. Onlarda toprak zenginlerinin ikinci kusaga gecislerinde sirketleserek gectigini boylece, toprak bolunmelerini veya beceriksiz ikinci nesli elega ettiklerini anlattilar. Kapitalist sistem tam olarak isliyor.

Aksamda yeni yeni biralar alarak hepsini denedim. Erkenden basim dondu uyudum. Meshur 6. cadde halen gidilememis bir yer benim icin.



Aksama ise annem icin Austinde ilk iftar sofrasini hazirladik. Birgun once marketten tanidik tanimadik ne var ise almistik, onlari harmanlayip bir sofra hazirladik.



Ankara`da Bilten`den bir arkadasim zamaninda bana cok ovdugu ve ancak sallama cay olarak elde edebildigim Chai Tea Latte denedim. Cok sekerli, bal + sut + cay yapragi + karanfil + zencefil + karanfil karisimi soguk bir icecek. Bekledigim kadar guzel olmadigini tekrar belirtirim.



Limon Cicegi

Hiç yorum yok: