Cuma, Ağustos 24, 2007

İstiyorum

Artık ne de rahat söylüyorum bu kelimeyi. İstiyorum, belki ne istediğimi kesin bilmemin etkisi belki de elde edemesemde yaşayacağımı bilmemin etkisi. Bir zamanlar bunu sesli söyleyemezdim, kalem defterle bekleyenler kayda geçirecek ve ben yapamazsam cezalar verilecek sanırdım, her bakış bunu bilerek bakacak sanırdım. Şimdi olur olmaz şeyleri istiyorum. Hem de olur ve olmaz ...
Şimdilerde, polarıma sarılacağım, saçlarıma rüzgarların girdiği, serince bir yerde dalgalanan denizi seyretmek istiyorum, öyle bir saat iki saat değil ama, güncelerce, ben dur deyinceye kadar, dalgalar beni kendime getirinceye kadar. Sıcacık kahve fincanıma sarılıp kokusunu içime çekesim var. Sonra polarımın ceplerine ellerimi atıp, rüzgardan sulunan gözlerimi silesim var. Var işte, benim böyle dağı tepeyi ormanı yağmurlu havada ayağımda botlarımla seyredesim var.
Yurttayken çok yapardım, sabah erkenci kuşu yine 6-7'de kalkardı. Tabi o zaman oda da 4 kişi, çıt demeden atardım kendimi yurdun önüne. Bir iki kedi, uçuşan bir kaç çınar yaprağı, belki bir görevli ortalıkta ... Öndeki merdivenin başına bağdaşı kurup, sıcacık kahveyi içmek ve gelen günden isteklerini sıralamak, yüzünde oluşan gülümseme, kendinden memnun olma hali ... Ahh ne çok özlemişim bunu .
Şimdilerde küçük balkonumda yapıyorum sabah erken kalkma, yetişirsem güneşin doğuşunu seyretme, güneş gelmeyen serin balkonda kahve içmece ve yine yeni günden isteklerimi isteme. Bu arada havanın nemli olmasından mı ? yoksa eğim olaylarından doalyı mı güneş uzun mor-pembelikten sonra doğuyor. Vanilla-sky tadında kalıyor bir müddet. Güzel oluyor. Ben bir zamandır sabahları kahve içmiyordum. Hem kahvaltı etme isteğimi alıyor, hem sağlıksız hem de vucuduma iyi davranmak adına içmiyordum. Ama istiyorum, seviyorum ben bu işi... Mis gibi kahve, ahh bir de filtre olsa kahvem değmen keyfime. Yine de şükretmek lazım, kahveme, balkonuma, sabah uynan kendime , beni okuyan sizlere ...
Güzel bir haftasonu geçirin, kendinize 5 dk da olsa tatil verin, geçin güzel bir manzaranın karşısına ve duygularınızı dinleyin. Umarım benimkiler gibi sizede güzel şeyler söyler ve gülümsemenizi sağlar.
Sevgilerle
Limon Çiçeği
not: yeni iş arkadaşlarıma en doğal halimi de gösterdim, hani hafif sımarık biraz geveze biraz çok bilmiş... Önce bir afalladılar, sonra baktılar yapacak birşey yok ve kabul ettiler, evet yeni iş arkadaşlarım benim bu halimi de kabul ettiler :)))

1 yorum:

Açalya dedi ki...

İçim sıcacık oldu isteklerini ve yaptıklarını okuyunca.