Pazartesi, Ağustos 13, 2007

I am in ...

Trinity bunu söylediğinde, çoğu zaman kendimi ifade edemediğim cümlenin bu olduğunu düşündüm. Şu anda da beni ifade ediyor. "Back" değil kesinlikle "in" ...

"Geldim" , gidişi çağrıştırıyor ya sevmiyorum ondan. Oysa her geliş bir başlangıçsa, ki bence öyle, içinde gitme barındırmasa daha güzel olacak, daha az canımı yakacak sanki.

Yeni bir iş yeni ortam, yeni insanlar ve öğrenilecek yeni konular. Bolca yeni var hayatımda, bende olabildiğince yenilenmiştim tatilde. Yepten yeniyeyim yani. Tatil detaylarına girmeyeceğim güzel olduğu kadar buruk, buruk olduğu kadar yazıkmış dediğim olaylar oldu. Ama ben dert etmedim, salladım, atladım, yok saydım... Bu yok saymayı ben çok güzel yaparım. Canımı sıkan birşey varsa yok sayabilirim, tabi herşeyi değil ama genel olarak yok sayarım. Benim için önemli ise olay veya kişi işte o zaman durur, geri adım atar ve sorunu ele alırım. Önem verdiklerimi de yok saymaya başlayınca anlayın ki artık eski öneme sahip değiller, yani ben anlayayım ki : )

İçimdeki boşluk doldu mu derseniz hayır! ama şu an o boşluğu hissedemeyecek kadar yoğunlaştım. Birşeyleri ertelemeyi sevmem, ertelemektense , kafamda dönüp durmasındasa kalkar yaparım. Taki geçen sefere kadar, ertelemek yerine unuttum; telefon geldiğinde ancak hatırladım, beynimde hakim olamadığım olaylar oluyor... durun diyorum durmuyoo, rüya bile görüyorum.
Ben ciddi ciddi değişiyorum ...
limon çiçeği

2 yorum:

Deniz dedi ki...

Sevgili limonciceği, perilikoske Ankara'dakilerle gorusmek istediğini yazmıssın :) Bir daha bulusunca sana da haber verelim mi, ne dersin? Sevgiler...

limoncicegi dedi ki...

evet evet cok isterim.. beni de araniza alin nooolur : ))