Pazar, Ağustos 26, 2007

Evet istemenin gücü

Kişisel gelişim kitaplarından fırlamış bir başlığım var değil mi ? Evet, çok okuduğumdan değil sadece bir önceki yazımda istediğim şeyin şu an gerçekleşiyor olmasının mutluluğu benimkisi. Dışarıda yine rüzgar var, sertçe esiyor. Bir de buna yağmur eklenmeye başladı. Birazsan güneş tamamen etkisini kaybeder ve iç anadolu mevsimi etkisi ile hava daha da bir soğur ve ben kahvemi kaptığım gibi balkondayım.
Dün annem yayladan haberler verdi. Orada da yağmur yağıyor ve ince hırkalarını giymişler. Hoş bizim orada ince hırka yerine yelek daha çok kullanılan birşeydir ama benim gibi çok üşüyenler için yelek pek faide etmez ve hırka her zaman tercih edilir. Bir de yaylada evlerin çatıları eskiden (artık pek olmuyor ya) çinkodan olurdu. Yağmur yağdıkça tık tık seslerini duyarsınız, bir çeşit terapi gibi : ))
Ya ben garip oldum yine, böyleyim bugünde işte ...
İstemenin büyüsüne devam, bir de şu yolculukla ilgili işlemlerin biran önce halledilmesini istiyorum :)) Sonra bilgi kapsüllerinden :)) Daha çok var aslında istediğimde şimdilik düz geçelim... Güzel bir hafta
Limoni

1 yorum:

Açalya dedi ki...

Yolculuk nereye? yurtdışı galiba. Soğuk, denizli, dalgalı, rüzgarlı bir yer mi? şimdiden iyi yolculuklar.