Perşembe, Ağustos 16, 2007

Geçenlerde sordum kendime ?

Nasılsın? diye . Uzun uzun baktı yüzüme, anlamadı, ne sorduğumu. Tekrar sordum, nasıl hayat ? yine baktı ... Göz kırpıştırdı, yoksa dondu kaldı derdim. İyiyim dedi ezberden, iyiymiş yani. Birşeylerin olduğuna inanamaz durumdaydı, kendini dinlemez ve başka alemlerde gibi yani.

Kafamda tilkiler birbirlerine geçmiş hepsi başka yöne gitmeye çaılıyor sanki. Derken biri "nasılsın ?" dedi. İçimden ben mi ? demek geçti, bana mı sordun? birşey diyemeden baktım bir zaman, sonra uyandım ve iyiyim dedim. Hastalığın seni terk etmeye karar verdiği sabah uyanmışım gibi.

Nasıl geçer bu öfke içimde dedim, her saniye yeniden yeniden yaşarken arka arkasına gelen ters olayları, anlaşılamamayı ve daha kötüsü madurun tek ben olduğum durumu. Neyden bahsediyorum anlamıyorsunuz tabi. Tek derdimden bahsediyorum, dişlerimden. Biri nasıl bu kadar vurdum duymaz olur ki ! Bir hafta önce karşımda şemkiren ve ben her ay senin muayeneni düzenli yapıyorum diyen adam nasıl böyle tatile gidip ben 2 hafta sonra geleceğim bekle diyebilir. Ve bunu yüzüme bile demeyip sekreterine arattırır. Daha fenası nasıl sizin zamanınızı bu kadar rahat çalabilir ve tedavinizi %50 artırabilir. Ve bu tedavi sizin bütün görüntünüzü etkilerken veya nasıl tedavi süresini bu kadar yanlış tahmin edebilir. Nasıl ? nasıl ? ... tek cevabı var güvendiği birileri var demek ki ! eee benim babamda bilir kişi olsa ve camia bilse herhalde bende bu kadar umursamaz olurdum, bu kadar hastalarımla ilişki sorunlusu olurdum, bu kadar sosyal zeka özürlü olur, kendimi hastalarımın yerine koyma duygusundan yoksun olurdum. Ve herşey maddi olurdu, müşteri ilişkisine dönerdi.

İşini iyi yapan insanlar istiyorum. Şikayet etmekten bıkmış, sorundan çözüme yönelmiş, karşı tarafın yerine geçebilen ve kendi doğrularını sorgulayan.

Size önerim bir gün bir yerlerde Hakan Demirel'i ortodontide veya herhangi bir diş olayında tavsiye ederse kendisi felaket yalancı biridir. Aman - sakın... koşarak kaçın derim. Aksi halde bir hastanın umursanmamasına, zamanının çalmasını önemsememesine şahit olursunuz. Ve sadece paranızı verdiğiniz müddetçe ilgilenilirsiniz, para ödemeniz bittiği anda artık bir yük, fazlalıksınız. Dikaat diyorum dikkaaattt ...

Limon Çiçeği

2 yorum:

Açalya dedi ki...

Cok kizmissin sen, kizmakta da sonuna kadar haklisin.
Burada doktorlar daha fena. Hastalari muayene odasinda en az 15 dk. en cok da 40-45 dk bekletme haklari var. 'Sen bana muhtacsin, senden ustunum' mesajini verip onceden ortam yaratmak icin.

limoncicegi dedi ki...

yaa kizmamak elde mi ? kizdim, ofkelendim, ben bile kendimden korktum aklimdan gecen siddet planlarini fark edince ... yaaa ben mi manyagim, bu adammi beni cileden cikartti anlamadim. neysem sakinlesme nefes egzersizlerime devam ediyorum : )) ererim ben bu gidisle :))