Perşembe, Nisan 19, 2007

Gidiyoruuzzzz.. Gidiyoruzzz .. Tatile gidiyoruzzz

2002'de mezun oldumaya çok yakın olduğum mayıs ayında İstanbul'a gitmiştim. Orada bir kaç iş görüşmesi yapacak ve İstanbul'un havasını koklayıp iç güdülerimi dinleyecektim. Bir kaç gün zamanım olunca adalara gitmeye karar verip, sabahın ilk vapuruna atladım. Yanımda bir aile var ve biz biraz soğuk olsa da dışarıda oturuyoruz. Ailenin en küçük bireyi, bir oğlan çocuğu.. Bir iki kaş gözden sonra birbirmize değmemeye karar verdik. Buraya kadar herşey normal, ama bizim oğlan birazdan türkü söyleyeme başlamaz mı ? Ama öyle izzet altınmeşe, belkıs akkale türküleri değil; kendi bestesi ve sözü ile :))
- Adaaaalraaa gidiyoozzzzz
Addaaaaaallaraa, adalara adalara...
Adaalaaarrr geliyorrzzzzz, geliiyozzz
bekleee adaaalara adalara gidiyozzz
Önce keyfimi bozduğu için kaş göze devam ettim; sonra vazgeçip bende sessizce kendi türkümü söyledim :))
O zamandan sonra ne zaman bir yerlere gidecek olsam, o sıcak duygu midemden boğazıma çıkmaya başlasa bende türküye başlıyorum. Şimdi de 23 nisan tatili ile 3 günlük tatilimiz olunca ve biz bir yerlere gidecek kadar şanslı olunca, benim içimde yine türkü başlıyor çığırmaya...
Kaş-Kalkan-Patara heyecanımız yeterli sayıya ulaşamadığımız için başlamadan bitti. Bizde hızlıca ikinci plana geçtik. Ne kadar soğuk olur, tenha olur densede biz Çeşme-Alaçatı-Ilıca'ya gitmeye kadar verdik. O da ne bir de arabasını bize vermeyi teklif eden arkadaşın kuzeni olunca; bizim gezi alanı genişleyip Foça-Şirince'yi de içine aldı. Şimdi yaptığımız şey nerede ne yeni ? nerede kalınır? nerede gezilir :))
Güzel, eğlenceli (çılgın falan değil), meraklı bir tatil olacak bizim için.. Ve bizzz
çeşmeyeee gidiyoozzz, foçaya gidiyoozzzz gidiyozzzz gidiyozzzz :))
Aman bildiğiniz varsa, bunu yapmadan gelme Limon derseniz hemen yazın;o kadar gitmişken mahrum kalmayayım güzelliklerden.
Siz bir yere gidemeyenlerdenseniz de, balkonuzunda bir çay içinkeyfiniz gelsin..
Herkese iyi tatiller :))
Bu tatil ne kadar çocuk bayramı olsa da, benim gibi büyümemek için masanın altında saklananların da bayramı oluveriyor.. Bir de küçük bir belde de 15-20 kişilik 23 nisan bayramı programını da izlersek, değmen keyfime :))
Limon Çiçeği

4 yorum:

Deniz dedi ki...

güle güle gidin gelin, her geziye giden blogger arkadaşıma dediğim gibi, bize oralardan bol bol fotoğraf getirin :)) ayrıca hepimiz için toptan, kocaman bir nefes deniz kokusu :( bu biraz şahsi istek oldu belki herkes istemeyebilir ama benim ihtiyacım var buna :))

Açalya dedi ki...

Benim malum istah acik, tatil dendi mi ben yerim icerim, size de birkac oneri:
Ilica'da kumru yemeden olmaz, bir de link vereyim
http://www.sihirlitur.com/gezi/ilica/yenir.html

Eski Foca'da ne yenır sorusunun cevabı bu lınkte
http://www.sihirlitur.com/gezi/foca/yenir.html

Alacati icin
http://www.sihirlitur.com/gezi/alacati/yenir.html

bu sihirli tur cok guzel bir site, nereler gezilir, nerede kalinir hepsi var,
Size iyi tatiller, iyi eglenceler, bol bol fotograf isteriz.

Açalya dedi ki...

Nasil gecti tatilin?

tipitip dedi ki...

İadeyi ziyarete geldim ama. tık tık tık kimse var mı????