Cuma, Temmuz 06, 2007

Yeniden Başlamak Hevesim Var...

Aynen öyle oldu yeniden başladım ve başlıyorum. Ev hikayesi belli zaten, artık yeni bir ev arkadaşım ve yeni bir ev var. Onun raflarını, dolaplarını keşfettim. Kendime sığmak için yer açtım. Sonra yerleştim.
Derken işle ilgili gelişmeler hayal ettim, hayal etmemle bir kaç gün içinde istediğim ilanı gördüm. Sonra görüşmeler, görüşmeler. Şu an prensipte anlaştık ve sıra geldi diğer konulara. Bu arada yeni işim ve iş yerimden çok ciddi olarak etkilendim.
Dün akşam hayatımda olmasını istediğim kişi (X kişi, belirli biri değil yani) için kurgular yaptım. Bıdı bıdı saydığım özellikleri gerçekten istiyormuyum diye sordum. Halen de kafam karışık. Önce karar vermem gerekiyor ki, gerisini getireyim.
Öyleyim işte, yeni büyük bir dünyada bütün donanımlarımla başladım yaşamaya. Ve her sabah güneşin doğuşunu seyredebildiğim bir evim var. Balkonuna çıkarken kahvemi, minderimi ve şalımı alıyorum. Sonra güneş doğuyor, biraz onunla konuşuyorum. Sonra günlük işlere başlıyorum. Tabi bu dediklerim 17.20-30 arasında oluyor. Şimdide güneşin doğuşunu, batışını seyredebildiğim benim olan büyük bir ev istiyorum. Bakalım bu istediğim ne zaman olacak :)))
Yürekli olup herşeyi istiyorum :))
İsteyenin bir yüzü, vermeyenin iki yüzü kara ne de olsa
sonra en büyük beşiktaş :))

Hiç yorum yok: