Cuma, Temmuz 13, 2007

Başlıyoruz

Evet, başlıyoruz.

Tatil planı yapmaya başladık. Nereleri gezelim, görelim. Hem de dinlenelim, öyle beach club - tekno club insanları olmadığımızdan sakin sessiz bir tatil istiyoruz. Kimseye itişmeden, tepişmeden, sinir olmadan. Sonrası hepimiz için çok daha eğlenceli olacak. Üç kız gidiyoruz tatile, hep sevdiğim ve aynı frekansta olduğum kişiler bunlar. Çok eğleneceğimizi şimdiden biliyorum.

Ben geçen hafta gittiğim Cunda'da yakalıadğım fotoğrafı paylaşmak istiyorum. Tam bu saatlere yakın bir şey dürtüyor ve uyanıyorum. Sonrası malum.



Haftasonu annemin yanına gidiyorum, yeni evinde ziyaret edeceğim ve bensiz nasılmış hayatı ona bakacağım. Umarım neşeli ve huzurlu bulurum.

Dartla ilgili de güzel gelişmeler var, hayatım güzelliklerle değişsin diye öyle içten söylemiş olmalıyım ki, bir hareketlilik sormayın gitsin : )

Memnunmuyum, kesinlikle evet.

Ablam geçen gün bana teşhis koydu, çok çoşkulu ve heyecanlı bir kişiymişim. Ve insanların mutlulukları ile mutlu olan bir yapım varmış. Evet dedim ondan, işte tam bu yüzden en yakın arkadaşım doğum yaptığı için günlerce gülümsedim ve işte tam bu nedenle bir arkadaşım evleneceği için havalara uçtum. Öyleyim valla... Bu beni iyice çözdü : ) tehlike arz ediyormu acaba : )

Limon Çiçeği

1 yorum:

Açalya dedi ki...

Sana iyi tatiller o zaman...
Ablalar teshisi koyar...Seni daha cok sevdim simdi.