Perşembe, Haziran 14, 2007

Birşeyler Yazasım Var ...

Bugünlerde dilime gelenler var, sonra unutup geçtiklerim... Nereden başlayacağımı bilemediğim konular var, artık düzenlemekten bıktığım işler ve kişiler. Yoruldum mu ? Umursamaz mı oldum hiç anlamadım. Birşeyler yapasım var, yenisinden ve ilerisiden. Sezen'in dediği gibi "buralardan gidesim var, yeniden başlamak hevesim var". Tabi bir yere gittiğim falan yok, hatta tatilimde nereye gideceğimi bile bilmiyorum. Sanırım o yüzden gitmeyeceğim bile ... Kafam mı karışık, nedenlerim mi yok bilemiyorum. Sakin son haftasonum gibi geliyor bana, sonra taşınma - taşıma - değişme ve değiştirme işlerine başlayacağım. Haberlerini veririm.

Limoni

2 yorum:

sevdamavisi dedi ki...

benim de gidesim va buralardan... insan bazen ne yapmak istediğini biliyor ya da kafa karışıklığı nedeni ile bu hallere düşüyor. çok yoğun yaşarım duygusal olayları bende de oluyor zaman zaman. bildiğim birşey var buralardan başımı alıp gitmrk istiyorum. bir otobüse atlamak ve gitmek... bunu istediğimi biliyorum da cesaretim mi yok yoksa sorumluluklarım mı çok. ama biliyorum ki zamanı gelince uçup gideceğim...

Duygu dedi ki...

Merhaba limon cicegi!
Rica ederim umarim begenmistirsin tarifi... Burasi birazcik! uzak ama bende senle tanismak ve agirlamak isterim.Bu arada blogunu ziyaret edenlerdendim istanbuldayken simdi pek zaman yok tainmak cok zormus hemde buralara...Tesekkur ederim yorumun icin
Sevgiler
Duygu