Perşembe, Mayıs 10, 2007

Camdan Kalp

Bugün yine erken kalktığım günlerdendi. Bahardan olsun, düzenli spordan olsun,verilmiş 3 kilodan olsun gülümseyerek geziyorum ortalıklarda ve işe yarayacağım şeyler arıyorum. Gönüllü çalışmalar falan arıyorum bir taraftan, bir taraftan yeni dil mi öğrensem diyorum, malum sevgili arayışı ilk sıralarda :))
Sabah güzel güzel kahvemi içerken, pencereden gelen serin hava yüzüme çarpıp beni uyandırıyor ve annemin diktiği şebboy,lale ve adını bilmediklerimin kokusu geliyor. Değmen keyfime yani... Annemi rahatsız etmemek için telefonun radyosunu açtım ve bir şarkı çıktı. Aslında çok doyduğum bir şarkı "Camdan Kalp", bazı bazı beyaz gelinciktede duymuştum; Funda Arar'ın yorumundan. Neden bilemem gözyaşlarım akmaya başladı. Ben ne oluyoruz derken, içimden birşeyler yükseldi ve bitti. Hiç anlamadım. Hani anlam yükleyeceğim bir "kırıklar" durumuda yok ama baharın hatırlattıkları var galiba-kelimelere dökülmese de, ya da demek istedikleri. Sanki o an ben ben değildim de, buşarkıda söylenilenleri hisseden kişiydim. Reenkarnasyona bile inanasım geldi :))
Şarkının sözleri :
Yar,senin hediyen
Bir gönül ağrısı
Ah, ölüm olmalı
Yok, aşk değil adı
Aşk bizi terk etti
Ah, ne gelir elden?
Dertli bağrımda camdan bir kalp var.
Artık dönsen de
Geçmez ki bu kırıklar
Sen gittin,
Yastığımda kokun misafir kaldı.
Gözlerimden haylaz yağmurlar yağdı.
Ayrılık mı, sen mi, yoksa sevda mı,Hangisi sebebim olur?
Söz: Günay Çoban
Müzik: Febyo Taşel
klibi için ise YouTube sağolsun :
Diş tellerimin 5. ayı bitti. Bana yıldan fazla geldi, hatta artık çıksada eski ben olabilsem demeye başladım. Geçen gittiğimiz tatilde çekildiğimiz bütün fotolarda sade veya biraz gülümseyen ben ... Artık sıkıldım bu halimden sanırım. Bir de ilgi odağı oluyorum ki bu yaşta diş telleri ile sormayın halime. Bugün randevumuz var. Umarım Hakan bir gün verir ve ben geri sayıma başlarım. Pek söyleme taraftarı değil kendisi ama artık elden ne gelirse, ağzından laf koparmak için yapacağız :)) Şirinlik -şirretlik hepsi mevcut anacım :))
ODTÜde bahar şenlikleri var, ve bugün saat 6'da eski türkçe 45liklerin olduğu süper göbek atıp, dans edilecek şarkılar var. Kaçmaz, umarım yetişebilirim ve çığlık çığlğa şarkıları söylerim. Ses fena mı fena olunca ancak konser ortamlarında bağıra bağıra söyleyebiliyorum. Yakın çevre biraz tepki veriyor ama napiyim ? Şan dersi falan alamıyacağım valla :))
Limon Çiçeği

3 yorum:

Açalya dedi ki...

Yeni seylere baslamak heyecan verici, bu enerjini sakin yitirme. Yitirmeden birseylere basla hemen.
Camdan Kalp'i tikladim, dinledim, 20. saniyede bayginlik geldi kapattim, ne o oyle canim ya, bunalim sarkilar bunlar, zittiret bunlari, ayyyy.
Bahar senliklerinde iyi eglenceler, dis tellerini de kafana takma, iyi bir nedeni vardir takmanin, hayatin boyunca da takmayacaksin ya..Sonucta sirim gibi dislerin olcak ;)
Tatilden hic bahsetmiyorsun, nerelere gittiniz, nelr yaptiniz, tatil yazisi bekliyoruz, haydi!

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

camdan kalbi duyduğum an gözlerimden anında yaşlar akmaya başlıyor...nerde olursam olayım bir şarkı bu kadar mı duygu yüklü olur ...
ah şimdi odtüde bahar şenliği var ne güseldir ...

limoncicegi dedi ki...

Acalyacim valla bunalim sarkisi, ben de anlamadim, neden etkilendim bu kadar; zip zip ziplarken .. Gezi yazilarini limon-cicegi.blogspot.com'da yani aslen yemek blogunya yazdim biraz..

perili kosk, hem de nasil guzel.. once isin karaca, sonra levent yuksel simdi de ezginin gunlugu var.. sonra bir suru yemek-etkinlik... Gecen haftasonu odtude butun agaclar hep beraber cicek acmislardi.. ben bunlari fotolayım derken çiçekler biraz dökülü, yapraklar sürgün verdi.Gicik bir odtulu olarak biraz daha detay vereyim
http://metucam.metu.edu.tr/ adresinde canli canli buyrun :)))