Cuma, Ocak 05, 2007

2006 Hesaplaşması

Hatun kişi bir yıl daha gitti işte. Göz göre göre, döne döne, sallana sallana kah oturarak kah yatarak ve sanırım arğırlıklı çalışarak geçti gitti. Günlüğümü okudum bütün bir yılı, az yazmaya başlamışım canım sıkıldı. Günlük yerine küçük küçük yapılacak listelere bırakmış. Duygu yoktu içinde, eee burada herşeyi gönlümce anlayamıyorum. Malum limon çiçeğine başladım kendimi ve artık herkes biliyor limon çiçeğini. Tamam uzatmadan anlatayım neler yapmışım 2006'da

- Master tezi bitti ve dolayısı ile master bitti artık yüksek birşeyler oldum
- Yıllardır dilimden düşmeyen Dubai ziyareti yapıldı, 12 gün kadar kalındı, beğenildi ve iş aranmaya başlandı. henüz bulunabilmiş değil. Mutlaka orada yaşamak gerek.
- Dart oynanmaya devam edildi ve yılın sonunda artık bayanlarda 3-5 arası dereceler görüldü.
- Psikoloji kitapları hatmedilerek bir güzel yeni fikirler ve içerisinde bulunduğum ruh hali çözümlemeleri yapıldı
- 3-4 ay kısa süreli olsada sabahları erken kalkıp yoga yapıldı ve nasıl mutlu olunduğu keşfedildi.
- Ablacığımın yanına gidilip 3 hafta kadar kalındı, teee Amerikalar görüldü, oralarda beğenildi.
- Oraya gitmek için iş arandı, lakin buradan zormuş o fark edildi,öyle ise doktoraya gitmeye kadar verilip, toefl ve gre çalışıldı. ve yıl bitti.
- bu arada aile için ve kendim için bloglar açıldı, blog alemine dalındı

Limon Çiçeği

Hiç yorum yok: