Perşembe, Aralık 14, 2006

Telli Günlük

Evet telli turnam, telli babam, tel sararım.. İğrenç mi oldu ? Sanırım evet.

Ben şanslı biriyimdir, mesela kimse de duymadığım bir özelliğim var(dı). 33 dişliyim. Evet ön süt dişlerimden biri inat etmiş zamanında, düşmemiş. Bende inat edip diş teli takmayınca. Gün oldu devran döndü, bugüne. Yirmiliklerin çıkması ile bizim 33 diş bir yerini beğenmedi. Ben de üniversiteyi bitirince beğenmemiştim... Şimdi ise geri gidiyor ve dilime takılıyor. Herkesten geri kalıyorum ve bu benim sinir tellerime takılıyor. Buraya kadar paralelliğimizi korudum. Ama 25 yıl sonra, yaşayabileceğim katasrofik etkilere rağmen ayrıldım. Evet artık yok, yerinde de bir şey yok. Ama onun yerine 12 adet braket ve bir diş telim var. 6-8 ay bunlarla yaşayacakmışım, Hakan öyle söyledi.
O kim mi ? Ortodontistim.
Nasıl bir şey mi ? Ağzın bir metre açık koltukta yatarken muhabbet edilmiyor.

Neyseki canımı yakmadı da, kavga etmedik.

Bir fırsatım olursa tellerimin fotoğrafını çeker size de gösteririm :))

Limon Çiçeği

Hiç yorum yok: