Salı, Aralık 19, 2006

Olmaz Demeyin Şansınızı Deneyin

Bugün ayın 19'u. 22'e çok az kaldı. Ankara'da gayet ferah 11. kattaki evimde, saat 7.15-7.20 de ortalık aydınlanıyor. Benim gibi güneşle kalkmayı seven biri için çok geç. Zaten kalkıp, birşeyler atıştırıp, giyip, süslenip ancak 8:30 mesaisine yetişebiliyorum. Mesai de ilginç geldi birden :)
22'den sonra günler artık daha erken doğacak ve ben erkenden uyanıp sakin sakin sabahları kendime zaman ayırabileceğim. Günün en çok sevdiğim saatleri, güneşin henüz doğarken ki halleri. Hatta bugün kalkıp penceremi, perdemi açıp tekrar yattım. 15 dakika yorgana sarılı olarak bu sevdiğim zamanı yaşadım. Gelsin gelsin, işe gitmeden önce 2 saat evde aydınlıklı olarak zaman geçirebildiğim zaman gelsin. Akşamları zaten miskin, yorgun, anlamadan biraz da anlamsız geçiveriyor. Sabahlar tekrar gelsin.

Yılbaşı klasiklerinden bir bilet aldım. Bu sefer çeyrek bilet aldım. Ve henüz toplu alınan biletlere katılmadım. Hani işyerinde, okulda, aile de hep beraber bilet alınır. Niye böyle yapılır onu da tam bilmem. Herhalde toplu kakınma işlemi için. Ama verilen ikramiye de gerçekten hayat değiştirecek miktarda. 20 kişi çeyrek alsa ve çeyrek bilete çıksa, 5 milyon YTL 20 kişinin olur. Kişi başına 250.000 YTL. Ehh buda benim gelecek kaygım olan ev-araba-biraz yatırım işlerimi görürü. Ama yok benim kişisel aldığım çeyreğe çıkar ise bu tek kişiye 5 milyon YTL demek, işte o zaman hayatım kalkınmaktan öte gidip değişir. Bak yine hayallere daldım. Bu hayal bitmez, yılbaşları ve biletler ve sayısal lotolar ve on numaralar ve şans topları ... Bir atımız eksik galina, o da kalsın :))

Limon Çiçeği

1 yorum:

Ali Kayhan dedi ki...

Sabahların gelmesinden çok havanın erken kararmaması galiba beni sevindiren kısmı şu günlerin uzamasının. Ama bana daha çokk varmış gibi geliyor. :)

Toplu kalkınma işi de ilginç, biletlerin asıllarının kimde kaldığına bağlı. Bende kalıyor olsa mesela, bir düşünürüm 250 bin mi, 5 milyon mu? Sonra vınnn. :)