Pazar, Ekim 21, 2007

Bir anın tadına varmama var...

Bir zamandır yine anları kaçıyorum. Yine yarına, sonraya, bir saat sonrasına, eve gidincesine dalıyorum. Oturup bunları düşünürken bu anlarımı da kaçırıyorum. Sürekli kendime bunu telkin etsemde bir şekilde uçup gidiyorum. Bir türlü de geri gelemiyorum. Ya ben daha gelemedim mi ? gittim mi ? bilemedim.
Bir şeyi çok istersem olur onu biliyorum. Siz de bilin olur mu ? İnancı ( ama güzel şeylere) hissetmek nasıl da büyük bir güç. Ben şimdi o gücü, o tutkuyu özledim. Acil olarak bu durumdan sıyrılmam gerek. Hatta tamda sonbahar geldi, melankolik olmadan sıyrılmalıyım. Hasta olma bahanemde yok, ama halen çok uyuyorum. Bakalım bu hafta neleri değiştiriyorum.
Herkese güzel bir hafta
Limon Çiçeği

2 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

limon çiçeeem ,haklısın valla bir varsın bir yoksun...:))
evet birşeyleri çok istersen oluyor ,bende inanıyorum buna...
haa gayret şöyle bir silkelen...
herşey gönlünce olsun...

Tijen dedi ki...

Elbette...