Çarşamba, Kasım 29, 2006

Gitsem bütün aşklar yüreğimdeyken halen ?

Evet. Başlıyorum. Belki olmayacak bir rüya, hayal. Ama hayallerimin peşinden gitmezsem nereye gidebilirim ki! Bu kadar kararlı olmamı sağlayacak sağlam temellerim de yok. Olsun bu sefer, kılı kılına planlayamamış olayım. Bu sefer önümde stres yapmamaya yetecek zaman olmasın. Bu sefer böyle olsun. Nasıl olsa böyle devam ettikçe ne kısalıyorum, ne uzuyorum. Yaptığım tek şey genişlemek olabilir. Onu da istemiyorum.

Amerika’da doktora yapan bütün arkadaşlarıma uzun uzun meyiller atıyorum. Siz oraya nasıl gittiniz ? Siz oraya giderken nelere dikkat ettiniz ? Hatta takip ettiğim gruplardaki insanları bile rahatsız ettim. Onlara da sordum. Neler yapılır, nasıl yapılır ?

Bir TOEFL var ki, yıllarca insanların çalıştıkları. Ben öyle yıl ayılamıyorum, malum. Bir , iki ay ancak zamanım var. Şimdi onu bir taraftan bakarken, bir taraftan başvuracağım okulları seçmem gerek. Nasıl mı ?

- Okulun sıralaması önemli değil. Önemli olan senin bölümünün sıralaması.
- Ama okulun ne kadar yukarıda ise senin kabul edilmeme şansın o kadar çok. Yani benim
- Okuldan ziyade önemli olan hangi konuda, kiminle çalışacağın.
- Burada ruhum, düşüncelerim ikiye ayrılıyor. Bu araştırılacak ilk konu, o yüzden Bold.
- Konuya bir taraftan karar verilirken bir taraftan üniversite taraması yapılacak.
- Başka nelere dikkat edilecek. Nerede yaşayacağın. Herkes hem fikir. Yaşanacak bir şehir. Bunun için elenenler, North California ve küçük şehirler (çok bilirim :). Bunun ile beraber yaşanılması tavsiye edilenler: DC, Chicago, Seatle, Florida, Newyork City, Philadelpia *. Her yeri görmediğim için yorum yapamıyorum ama gördüklerimden en isteyeceğim Phil olur.
- Buralardaki üniversiteleri araştırıp buraya yazmam gerek.
- İlk aklıma gelenler : Cronell, UPenn, Drexel, Boston ...

Hadi bana kolay gelsin.

Var ise önerileriniz, “ You wellcome”

Limon Çiçeği Çayı

Hiç yorum yok: